tease me with kisses

Kommentarer
Emmys syster ;-)

Var tvungen att kika in i din blogg lite också nu när du är så flitig i min :-) Avundas ditt sätt att med så få ord få med så mycket. Jag skriver alltid alldeles för långt som ingen orkar läsa. Först fattade jag inte meningen med att ha små bokstäver hela tiden (har ju läst till svenskalärare och man blir totalt förstörd av det ;-)). Men det är ju ganska häftigt och ett speciellt sätt att skriva. Egen stil fast samtidigt nu-språk liksom. Lite Bob faktiskt :-) Okej, nu fattar du nog att jag skriver för mycket... Ha det bra! Elin

2007-11-29 » 18:52:03
BLOGG: http://systerystern.blogg.se
.

daaa... JAG ÄR FORTFARANDE FRÄLST AV BOB HANSSON:D. jag såg honom live förra månaden ju, han är bäääst^^

2007-11-30 » 02:51:07
BLOGG: http://emmyppeskow.blogg.se

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0