kiss & tell , that's what i do

Kommentarer
nina mariwani.e

Svar : äääe fan va go du e ! du får känna hur du vill men jag blev överlycklig .. verkligen . hur jävla snällt som helst :) att du ens tänker på mig då du e medveten om att du ska till stockholm ! jag hade varit jätte tacksamm om du vill ta en liten titt ifall den finns ( viktigt att det är den puder rosa med silvrigt fodral intill ) tack snälla .. om de nu skulle vara så att du hittar den så kan du smsa mig ditt banknummer så sätter jag in pengar direkt för plånboken och frakten .. här är mitt nummer : 0732628754 ! tack ännu en gång :D kisses <3

2008-08-31 » 23:14:05
BLOGG: http://ninamariwany.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0