tease me with kisses

Kommentarer
Systerystern

Visst är det så att man får mindre gjort när man inte gör något! Att vara mammaledig är som att vara fast i ett enda långt jullov fast inte alltid i en positiv bemärkelse :-) För allt är bra i den här änden. Gör som sagt inget särskilt. Tittar på TV och tar hand om bebisen. Borde vara lite hemmafru men det går sisådär med den saken. Lagar i alla fall mat. Men det är ju liksom viktigtast. Stressa inte för mycket nu! Livet slutar inte vid studenten även om det kan kännas så ibland :-)

2008-01-07 » 20:29:07
BLOGG: http://systerystern.blogg.se
tuldas lintAA

tack för länken:). men som du vet är jag mer såld på orginalsångaren danzigs röst än graves. men du har fått in mig på danzig spåret så nu blir det youtube klipp i massor med alllt som danzig är inblandad i, om jag nu trodde på något som tvillingsjälar skulle han vara min - herregud, vi fyller ju år på samma dag ju;p.

nu när vi ändå delar länkar, du måste se - youtube.com/watch?v=ZHv3qO_Y8kk. om du inte ler efter du har sett den så ler du aldrig;D.

2008-01-07 » 21:26:59
BLOGG: http://emmyppeskow.blogg.se
syslöjdtantkafferepsvän

http://youtube.com/watch?v=ZHv3qO_Y8kk , gauschh!!! misslyckad länk i förra inlägget>__

2008-01-07 » 21:28:10

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0