BUM BUM BE DUM BUM BUM

Kommentarer
Tea

Men hallå, jag vågade inte ens ringa & sjukanmäla mig själv till skolan innan jag började på Aditro. Första samtalen är hemska, man har ont i magen, svettas och vill spy, men det går över!

2008-11-19 » 08:11:19
BLOGG: http://martinique.blogg.se/
LOV

låter som vi tänker rätt lika :P med jobb och så. haha det är de negativa med att vi halkade in snabbt i klädbranchen, då blir man såå kräsen! telefonförsäljning är ju såå tråkigt.

2008-11-19 » 16:21:55
tildamilda !

till LOV : ja , jag skulle nog inte få för mig att ta vilket jobb som helst :/ men vad ska man göra när man behöver pengar so bad ?!

2008-11-19 » 17:46:34
BLOGG: http://tildaadahl.blogg.se/
Nicole

Hej gumman!

Nicole här, det är inte så farligt som man tänker. det är ett okej jobb som extra knäck fast jag förstår hur du tänker det var lika dant för mig i början och jag vill istället ifrån och få chansen att jobba i butik istället. HAHA



Puss puss på dig.

2008-11-20 » 19:18:53

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0