22 april - tildamilda says;

Kommentarer
Lina

haha, nu ställde du mej mot väggen allt ;)



ja, jag har en kompis - sandra. som är tillsammans med rickard - ronnes brorsa. dom bor grannar här i avesta / högbo. jag skulle hem till sandra o rickard o festa. så var ronne här. vi blev kompisar, eller nått? vi träffades feb förra året. jag hade redan pojkvän då. men det var inte bra mellan han o mej. så jag sökte mej väl lite till ronne. det tog slut mellan mej o den andra killen i juni. jag blev kär i ronne. och vi har varit tillsammans sen aug 2008 :p den var den nerkortade versionen det! allt drama kanske du inte ville ha med? ;) HAHA.

2009-04-22 » 13:29:42
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0