söndag 18 april

Kommentarer
Alexandra - Mami till Neville

Extremt snygg blogg du har :)



Ja, det är helt klart att lägga mer pengar om man får ett bra resultat. Men tönkte för en gångs skulle testa på ett villigare alternativ, haha :) Men jag kommer förmodligen gå tillbaka till Lancôme... Men det är ju värt att testa ;)

2010-04-19 » 11:29:17
BLOGG: http://alexiiaa.blogg.se/
Anonym

vinkar



Jag brukar ju vara ute och ränna på Stensö, vill gärna ha en jogging-/powerwalkkompis :) Har gymkort på Wellness ute vid Hansa, kanske litr svårt för dig o ta dig dit?

2010-04-20 » 21:23:58
tildamilda

svar till vinkar;

Ja okej. problemet är att jag inte har körkort & dessutom jobbar jag så olika tider om dagarna ;/ annars är jag väldigt intresserad :)

2010-04-21 » 10:18:02
BLOGG: http://tildamilda.se

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0