movin' in gifts

Kommentarer
Cicci

Tack så jättemycket för din fina kommentar, jag blev jätteglad när jag läste den^^ Det gick bra, klassen verkar jättetrvlig och lärarna är väldigt intressanta.

Och så mycket läckra saker du har fått till din lilla boning, gillde speciellt pilsnerlådan även fast jag intre dricker det, sjukt fin^^

Ja jag har tre tattoos än sålänge, om du vill se dem kan u kika under mina kategorier och under tattoos & pircings, jag har en pussmun i nacken som är min pojkväns läppar (<3), en text på handleden och en större i svanken som är under uppbyggnad^^

Hihi* ja de är äntligen klart nu, allt blev färdigmålat och nu saknas bara lite smådetaljer och nya gardiner, men du kanske vill se det redan nu?^^

Ohh.. det lät som en mycket härlig semester.. speciellt det där med ansiktsbehandling..mm, och såklart ska man kämma bort sig ibland och tillämpa vardagslyx - ofta!^^ Ska du åka bort något under semestern eller du blir hemmavid?^^

Massa kraamisar*

2010-08-17 » 19:00:26
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
pall3

Tror det är dax för ett besök snart för att se om den där pilsnerlådan fungerar som den ska och om den fylls på automatiskt när man tagit bort en pilsner därifrån ;).

2010-08-17 » 19:42:20

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0