my christmas

Kommentarer
Cicci

Din jul ser såå mysig ut, Ni måste ha haft det så bra^^

Och klart jag har spanat inn din nya hårfärg, den klär dig jättefint och som du säger passar den extra bra nu under vintern när man är lite blekare, ditt hår får en mjukare kontrast till ansiktet och jag gillar det startkt! men har du tänkt att blir ljusar till våren igen eller?^^

Ohh så klart att din skärmvägg var antik, det är ju oftast de finaste sakerna i de stuket och att dne var så gammal, gisses den ser ju inte ut att vara en dag över 30 hihi*

Ja snälla gör det, hör av dig för jag är såå sugen! men det hade vart kul att göra något sammarbeta innan, lånat nån modell eventuellt fotograf och sedan fått lite bilder till vår framtida potfolio^^ men de får bli till vår och sommaren känner jag isåfall^^

Och efterosm jag har vart så förbaskat seg på att svara nu så kan jag bara svara på mina planer inför nyår.. jag och min älsklis ska på en lite större temafest med temat gangster så alla kommer att vara ganska uppklädda iallfall och lokalen vi ska vara i är jättefin så det blir säkert trevligt. men är lite tve om vad jag ska ha på mig? har ju så mycket fint och jag vill ju ha min rävboa det vet jag.. jag får helt enkelt köra bara på den & undisar^^ vad ska du ha på dej snäckan och vad kommer du köra för make up?^^ Jätte jätte jätte många kraamisar på dej*

2010-12-30 » 11:02:05
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0