äta jobba sova dö

Kommentarer
Cicci

Tack för all matnyttig information om pircingen, nu känns det lättare att bestämma sig. Men jag tror jag vill ha dem vid nyckelbenen för jag bär nämligen i stort sätt aldrig halsband utan bara ringar och armband så de kan kanske bli fint ihop^^

Det ska du vara, det blev verkligen supermysigt i din lilla tvhörsn^^

Apllo 13, ja jag är väl en liten sucker vad det gäller sorliga filmer, jag gillade den men finns ju så många bättre om jag säger så^^ Men klart värd att se^^

Men annars - fredag idag - hur ser Din helg ut?^^

Kraam kraam*

2010-08-06 » 13:09:44
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0