i see your true colors

Kommentarer
Cicci

Jag säger bara wow & ger en guldstjärna till dej! Vad fint det börjar bli och så kul med före och efter bilder! Och en sak till måste ut - Älskar dina Lampor^^

Ingen fara, du ser ju hur seg jag har vart på att svara men det beror på att min syster har vart här över en vecka och då har jag knappt hunnit sitta vid min blogg och än mindre svara på kommentarer, men nu har hon åkt hem igen och allt kan återgå till det normala igen, förutom att jag börjar bli liite nervös för om tre veckor börjar jag skolan igen^^

Inflyttningsfest låter ju jättekul, när har du tänk ha den då, eller du kanske har mer att piffa innan alla blir inbjudna?^^

Idag ska jag annars bara röja för vi ska också göra om här i vår lilla boning. Jag ska måla alla möbler enhetligt vita och sen blir de ny soffa. Jag har även kikat på lite nya ljusstakar och annat småpynt till vårt soffbord (alla ljusstakar är nämligen olika nu för älsklisen med vänner har lyckats krossa en av varje hela tiden^^).. Men jag har en liten ide om hur det hela ska se ut. Det blir övervägande vitt, med inslag av beige och silver - det ska verkligen bli kul att se det sen när det bli färdigt!

Vad gör du annars idag, brukar ju vara liite segt såhär på söndasgeftermiddagen?^^

Kraamis*

2010-07-25 » 15:37:09
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0