i want you back ..

Kommentarer
Cicci

Nu är hon äntligen på plats, det känns som att du har börjat komma på plats och jag hoppas att du ar fått tid att få upp de där två sista lådorna! Sneakpiken var rolig, såg en snygg stol där i bakgrunden som jag gillade^^ hihi*

Jag ser att du har vart nästan lika seg som jag, men blilr ju så när de är sommar, inte vill/hinner man sitta flera timmar vid datorn då:P Jag har även jobbat en hel del på eventet så jag har stupat i sängen flera kvällar i rad haha* Men nu är vi klara och de känns faktiskt väldigt skönt^^

Angående att du vill plugga till MUA, jag skulle pluggat de iallafall, även om man kanske får frilansa en hel del så ser jag det ändå som en investering i min egen lycka. Jag älskar att göra mig och mina nära fina, såklart vill jag tjäna penagar på det men skulle jag inte bli anstäld nånstans på 100% så hade jag ändå vart glad över att jag lärt mig teknikerna och allt annat kul som ingår i utbildningen^^

Men tillbaka till din lägenhet, vad gillar du och vart hittar du fina inredningsdetaljer? Gillar du SIA och deras sotiment, shabby chic, futuristiskt eller kanske lantligt?^^

Kraamisar*

2010-07-06 » 10:45:26
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0