nude forts.

Kommentarer
Cicci

Vad snygga dem var, detta hade ju jag missat att du hade! Jag är också inne på att sätta dit några sådana men hur ajaj gör det och fastnar man mycket med dem? jag tänkte ha mina strax under nyckelbenen, tror du jag kommer fastna med dem i ex min halsduk då?^^ Men dina var som sagt superfina!

Jag håller med, med vitt i bakgrunden har man utrymme för alla färger som man vill addera till sitt hem, faktum är att jag håller på att måla jag med. Jag vill också ha mitt i vitt så alla möbler håller på att bli vita nu. Det tar sin lilla tid som du säger men kul är det och mitt mål är att ha allt klart och fint tills skolan börjar om två veckor^^

Wiie* vad kul, ja jag hoppas Ni får fint men de brukar de vara i agusti. En lek som är rolig som man kan göra både ute och inomhus är att lägga olika knepia föremål i tygpåsar sen ska de andra gissa var och en för sig vad som finns i påsen, skriva ner vad dem tror på ett papper och sen går du igenom vad allt var sen. Roliga saker att ha med är exempelvis potatisskalare, miniräknare eller något likande, de kommer höjas många ögonbryn vill jag låva^^

Nä du är helt rätt på det, jag älskar shabby chic, och så vill jag inte ha för mycket småsaker framme, jag älskar när det finns luftga utrymmen^^

Usch vilken lång dag du hade framför dig, men nu när det är fredagskväll hoppas jag att du håller fredagsmys eller röjjer på stan - vilket än humöret är suget på!

Ikväll sitter jag här i vår röriga lägenhet, lite smärre kaos nu när allt som ska ligga i lådor ligger på golvet suck* men annars ska jag faktiskt se apollo 13 idag, har aldrig sett den men många tycker den är väldigt bra - något du har sett?^^

Kraamis*

2010-07-30 » 18:36:27
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0