SJP NYC

Kommentarer
Cicci

Jag blev väldigt överraskad av den doften, fick hem ett prov oh blev helt såld jag med, men akn inte bestämma mig om jag vill ha den eller sommardoften från Escada..

Jag håller med, på sommar har man såå mycket annat ute som man måste hinna med..sola, sola, glassa, picknicka, äta ute, shoppa, festa och sola ännu mer^^ Så lådorna kan allt vänta!

Nä just nu ska man vara glad om man har nått jobb, men snart vänder det tror jag, jag är en sann optemist^^

Annars då såhär långt med flytten, känns de bra, har vännerna besökt dig och blir de nån inflyttningsfest?^^

Kraamis Kraamis*

2010-07-09 » 10:10:03
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0