i go back , back to bed

Kommentarer
MissCM

sv: jo... men jag är ju så tråkig att jag nästan alltid kör på svarta klackar. :P känner på mig att om jag skulle köpa dom beiga så skulle jag inte använda dom och då känner man att det är lite onödigt att köpa dom. :) men jag funderar fortfarande, haha. och den där varannan svart och varannan färg lät ju smart! haha :D

2010-06-28 » 10:36:03
BLOGG: http://misscm.blogg.se/
Cicci

Då är du inne nu då? Grattis till den nya lägenheten får jag säga då^^

Ja jag håller med, jag har också jobbat mycket i butik och tänker öppna en egen om några år.

Jag kommer att plugga till frisör till hösten på Leep Hair School i Malmö, på gymnasiet läste jag Media med inriktning mode & reklamfoto och ett år efter min student läste jag även Event Management i Varberg. Jag har så mycket jag vill plugga och som vi har pratat om innan vill vi ju även läsa till make up artist!^^

Ja lite rutinerad är jag nog allt men de dyker alltid upp något nytt vid varje flytt känns det som:P

Ja, jag förstår dig helt, men då kommer du möblera ganska spartanskt i början och sedan fylla på med saker som stärker din inredningsstil^^ Kommer att bli jättekul att när de börjar ta form^^

Och tack så mycket för dinn söta midsommarhälsning, hoppas du också hade en riktigt fin midsommar! ..det är bara jag som har vart lite off inte svarat så snabbt nu med tanke på allt jobb, men jag är här nu fram till lördag^^

Massa kraamar till dej*

2010-06-30 » 09:11:27
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0