i got my new shoes on

Kommentarer
Cicci

Ja vad kul det ska bli att få se före & efter bilderna sen^^ Inredning är en av mina favvisintressen efter shopping då såklart!

Jag ser nu varför du har fullt upp, men det är kul när det gäller flytt, men så din familj ska också flytta? Blir de också på asmma gata då?^^

Och vad fin du var på din student och Ni fick åka tåg, det tycker inte jag var helt fel^^ Hur var din brors student då?^^

Kraamar*

2010-06-17 » 13:04:29
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Cicci

Jag förstår, nu börjar det kännas på riktigt, hihi* tänker tillbaka på min första lägenhet^^

Men så kanon då, att du hittade den nu precis när även din familj ska flytta, kan ju inte bli mer perfekt! Vart hamnar din familj då, blir de längre bort nu? Och jag undrar, vart bor Ni, jag har nog aldrig förstått det..

Mmm.. det blir ju å, vem längtar inte tillbaka till sin student, men just nu längtar jag till min systers student som är om två år, det ska blir jättekul att fixa och så för den^^ Haha* jag får nöja mig med min andra examen nästa år^^

Har du börjat med något nu inför flytten, har något kommit i låder eller hur ligger du till?^^

Massa kraam*

2010-06-19 » 13:02:25
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
lillblondin

Snygga!

2010-06-21 » 17:49:58
BLOGG: http://againstallodds.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0