mums !

Kommentarer
Cicci

Dina bullar blev ju jättefina, mums mums!

Mmm, god mat gillar jag och Älsklisen, de låter so en bra start i kalmar^^ Du får gärna maila mig, jag skriver min mail i rutan här ovan.

Ja, med flytt och så nu blir de kanske till att vänta med utbildningar och annat för tillfället, men jag är inte säker på om jag frågat eller uppfattat vad du gör annars, jobbar eller pluggar du annars?^^

Nä jag gillar också mina rosa kuddar men de är liite för tjejigt här i vår lägenhet just nu med tanke på att jag hade bott i lägenhet långt innan han gjorde det, detta är nämligen hans första lägenhet och min tredje^^

Vad har du tänkt i inredninsväg hos dig? det är ju det roligaste^^

Kraamisar*

2010-06-23 » 10:52:14
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0