tisdag 15 juni

Kommentarer
MissCM

sv: åh! min andra lägenhet var på 31kvm. flyttade ifrån den i början på maj. den var jätte mysig! :} dock i slutet var det total kaos för jag hade för många grejer, haha :p



åh, tack! :D hehe. och ändå har jag inte visat ens hälften på bloggen :}

2010-06-15 » 08:13:06
BLOGG: http://misscm.blogg.se/
Cicci

Ja dte är klart, blir kanske inte så roliga bilder annars, men något jag själv önskar att jag gjort och som jag ska göra till nästa flytt är att ta "före-bilder" och sen efter-bilder för det tycker jag är kul^^

En ledig dag och du har fullt upp, vad har du haft för dig då?^^

Ja rocken var super, längtar redan till nästa år!

Kraamisarna*

2010-06-15 » 14:14:00
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0