im acting like a popstar

Kommentarer
Cicci

Ohh så kul nu närmar det sig snabbt känns det som!

Jaha så Ni bor i kalmar, inte allt för långt ifrån där jag bor, eller ja kanske lite. Jag och min Älsklis vill gärna besöka staden men vi vet inte vad man ska besöka när man är där, har du något som du vill att vi besöker?

I höst börjar jag plugga till frisör i malmö på Leep Hair School så till nästa sommar är jag färsigutbildad frisör.

Jag tänkte fasktisk passa på att tipsa dig om IKEAs stora resa som börjar om ungefär en vecka, jag ska själv kika inom och hitta lite fint till vår lägenhet, du akn nog hittan en massa fint till tokpriser!

Kraamis*

2010-06-21 » 13:13:41
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0