3 år!

Kommentarer
♥ L A I L A ♥

grattis på 3 års dagen=)

2010-11-12 » 19:04:34
BLOGG: http://lailaaziz.blogg.se/
Anonym

Du är så himla söt :)

2010-11-13 » 23:35:27
tildamilda

till anonym; tack .. vem du nu än är ;P

2010-11-14 » 00:44:26
BLOGG: http://tildamilda.se
Cicci

Heey, nu skriver lilla jag igen^^

Vill börja med att säga Grattis till Dej & Bloggen och hoppas att du skriver i många många år till^^

Har sätt din fina shopping från ullared, du hittade en hel del tycker jag, var lite avis där på escada duschkrämen.. men allt var super fint!

Du får jättegärna länka till "fisknäts-make upen, eller har jag missat det nånstans?

Vad skönt att det känns bra med håret och angående dina slingor så har jag lärt mig att färgen inte är exakt den som man vill ha förrän efter sisådär två tvättar, likaså permanent. Kan ju vara kul att veta kanske^^

Det händer så mycket hos dig nu, home parde´s med fina inredningssaker och så har du fått din sänghrna så fin, gillade verkligen draperingen där vi sängen, lite avskärmning känns säkert skönt och mysigt för den delen. Den var jätteläcker, vart har du hittat den?^^

Hos mig trappas tempot upp för varje vecka tycker jag, finns ingen tid för annat än frisörtänk men det är fortfarande lika roligt, man känner att man lär sig något varje dag, varje timme och ibland även varje minut, man upptäcker ständigt nya förbättringar och jag är såå nöjd att jag läser denna intensivutbildning än segat med en frisörutbildning på gymnasienivå. Vill varmt rekomendera detta eller så hör du av dig när vi ska läsa till make up artister du och jag^^ Vill också tacka dig för din söta kommentar om min nya hårfärg, jag blev jättenöjd med den men det måste jag väl nästan vara efter 6 timmar i stolen hihi* men ska sm sagt lägga en askig toning till för att matta av den ytterligare^^

Hur är det annars med dig? går det bra på jobbet? händer det något spännande om helgerna och har du börjat nojja inför jul och nyår är?^^

Massa massa kraamisar på dej tills vi hörs igen*

2010-11-14 » 10:43:33
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0