fishnets ..

Kommentarer
Cicci

Nu blev jag bara såå nyfiken när jag läste det här inlägget, jga är helt med på allt men en sak förstår jag inte. Ska man gra hål i strumpbyxorna för att få det möster du fått här eller ska man använda sig av strumpbyxor med hål? Jag skulle gärna vilja se en video, det hade vart toppen! Men jag måste även fråga en sak till, jag vet inte om du sagt det, men är du make up artist eller vart hittar du allt^^

Angående din frisör, jag blir så arg när dem säger så, det var samma sak som när jag skulle klippa av mitt långa hår första gången, då kunde jag sitta på det och de ville verkligen inte klippa av det, synnerligen inte när jag sa att jag ville ha page, men efter många om och men så klippte dem och jag var skitnöjd med min nya frisyr^^ men nu har mitt hår växt ut igen men det tog ju sin lilla tid^^ men jag tycker som du, du passar grymt bra i det^^

Ooo* jasså i bröstvårtan, det kunde man kanske inte tro, men jag tror inget längre, inte sedan en tjej i min klass nyligen berättade att hon hade en pärla i klitoris.. aj aj tänkte jag men så grymt att hon sa det öppet^^ Jag har själv även en navelpircing, om du vill kika på den hittar du den under pircings & tattoos.

Vad skönt att du känner att din trötthet går åt rätt håll, hoppas du känner så fortfarande. Men vi har även en tjej i klassen som har samma symptom och hon fick också rekomendationen att se till att hålla blodsockret jämt under dygnet, för det gjorde hon verkligen inte innan.

Men det är bra att det känns bra för dig ockå att vi skriver lkångromaner till varandra, men det är så kul att komma in här så, nu till exempel hade du en helt ny, sjukt snygg, header, gissa om jag blev förvånad^^

Läste ju cockså att du ska till ullred på fredag, ska handla lite saker till lägenheten kan jag förstå.. Jag vill personligen råda dig att besöka sminkavdelningen då dem hade massor av mina lack från depend för 14:-, jättefina sängkläder, plattänger, vågtänger och likande från fina märken till toppenpriser, gå även ut till dem andra butikerna såsom scorett outlett och MQoutlett, men kläderna på ullared..nja.. nä där fanns inte ens snygga baslinnen som jag hoppades på, men lite smått och gott sådär fanns där^^ Vad ska du annars göra i helgen då förutom trippen till ullared?^^

Massa kraamar som räcker tills nästa gång vi hörs^^

2010-10-13 » 20:09:23
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0