EMD at KG !

Kommentarer
cicci

svar: jo, det kanske det finns. men eftersom vanliga treo fungerar för mig så känner jag ingen andledning att be om tabletter på recept. sen har jag gått på minipiller. och det gör jag aldrig igen. hade väldiga hormonförändringar och hade mens varannan vecka. jag litar inte riktigt på att man ska exprimentera med kroppen sådär. så just nu går jag inte på några piller alls, utan jag låter allt sköta sig naturligt. :)

2010-09-29 » 14:48:00
BLOGG: http://ciccidahlgren.blogg.se/
pall3

Ååh kolla bröderna djup (vi bor på landet lalaalala) det var länge sen man såg dem ;) .

2010-09-30 » 22:56:10
Malin

EMD ÄR BÄST!!

2010-12-04 » 11:36:50

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0