today i wear this ..

Kommentarer
Cicci

Vad kul det ska bli att se dej när du är klar med din hårförändring, håret gör så mycket för en persons utseende, men kikade ävenpå lite äldre bilder av dej och oj oj så fin du var i page! Men när du nu har valt dne här färgen som du ska ha nu skulle jag nog förespråka ett länge hårsvall, likt det du redan har^^

Okey, det ska ju kännas helt rätt som du säger och när man inte letar efter det så kommer det oftast självmant, men vad har du annars för pircings då? kommer inte ihåg om du nämt det innan?

Mmm, så skönt det låter med dina behandlingar, men det kan du ju göra, kanske massage ena månaden och ansiktsbahandling nästa och kankse bara köra massage var 3e gång eller nått? Men en man fixar också det bra *blink blink^^

Men oj, vad kan det vara då? Påverkar det din vardag allvarligt när du alltid känner dig så trött? du får hålla mig uppdaterad om hur det går och hur du känner dej..

Haha våra roman-kommentarer är lite komiska, men vet inte varför de alltid blir såå långa, är nog för att vi inte hinner skriva tillbaka så ofta.. jag får göra allt sådant på helgerna för på vardagarna har jag ingen chans, haha

Har du var och röstat annars idag?^^

Stoooor kraamis på dej med*

2010-09-19 » 13:13:13
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0