what about the tomorrow?

Kommentarer
Cicci

Ja det tror jag verkligen att du skulle, speciellt om de ligger så nära din naturliga hårfärg, och det är dessutom en lätt färg att bära upp. Och så kul att du har vågat prova, alltid kul med nyttm har du några bilder från dina olika frisyrer och hårfärger, skulle ju vara kul om du ville göra ett litet kollage i ett inlägg med detta^^

Ja texttattoos är bland det finaste jag vet, planerar redan flera andra texter som jag själv ska ha, men du har aldrig funderat på att ta en text från någon låt som du gillar speciellt, ett ordspråk, n ågot du tror på?^^

Nämen då ska jag faktiskt unna mig en spaupplevelse nångåning i höst eller i vinter, det måste man ju nästan^^

Usch, din fördta jobbdag lät inget vidare, men du överlevde den som tur var, när man väl är uppe i det kanske det inte är så jättekul, men extra kul blir det när lönen rillar in hihi^^

Vad har du annars inplanerat för helgen, jag läste något om tvättis men blir det något mer kanske?^^ Mysigt annars också med kräftskiva^^

(Är så ledsen för att jag inte hinner svara fortare, tiden är knapp på vardagarna men förhoppingsvis ska jag kunna fixa ett trådlöst nätverk snart och då lir svar och updates bättre igen^^)

Massa kraam på dej*

2010-09-04 » 15:13:32
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0