en torsdag

Kommentarer
Cicci

Heey vännen, här kommer den lååånga versionen^^

jag blir också glad när jag ser dina svar, ohh tänker man har lilla tildamilda skrivit igen hihi* men så är ju jag liite sämre på att svara men det lovar jag ska bli bättre igen när jag slutat studera (och sliper pendla till malmö, pust*)

Samson verkar ja det bra han, en matte som tar med honom på äventyr ute där det finns så mycket att se, skulle vara kul med ett litet samson-kollage^^

Jag kan tänka mig att du blev danssugen efter att ha sett Burlesque, måste som sagt se den men där har ju kommit en annan nu också som alla säger är så bra - black swan? har du sett den? jag måste komma iväg nångång nu på bio, vi pratar om det men det hinns aldrig med men nu fick vi biobiljetter av hans föräldrar så nu måste vi gå hehe*

Mac får vi annars kika närnare på om vi tillsammans kan ta oss till malmö nångång för där finns det en jättebra butik som säljer det. Mac rekomenderar jag alltid när det skall köpas läppstift annars så är jag väldigt förtjust i Dior, köper alltid mina mascaror från dem för att vårda dem, göra dem riktigt svart & fylliga - blir aldrig besviken på dem^^ Face sthlm har mycket glitter som är fint och många fina nagellack nom nom^^

Såklart jag vill göra något med ditt hår, minst en fin liten uppsättning:} vi får väl se vad vi hittar på^^

Och nu till det UNDERBARA VÄDRET! vi har hela 12 grader här nu och om det inte vore för den bitvis håda vinden hade man lätt kunna sitta ute nu - underbarish! Ja, jag har också satt ner vinterjacka och vinterskor i källaren nu och jag hoppas jag "slipper" se dem på ett bra tag nu:P vill ju även snart kunna sticka ner föterna i ett par härliga ballerinaskor^^

Ja jag hoppas också du ska finna dig en egen liten man, så jag kan bjuda hit er båda så vi kan hålla lite mys och kanske köra en utekväll tillsammans? eller nått annat kul som ni gillar^^ vem vet, du kanske finner någon snygging här om jag tar med dig ut^^ hihi*

Du är även för go du med allt ditt bakanade, och ja, jag tar gärna emot en liten muffins eller banankakebit när som^^

Hur är livet annars? vad gör hon när hon inte bakar? sticker även in att jeansväster blev supercool! planer i slutet av maj? planer för helgen? tell me^^

Ta nu hand om dej tills vi hörs igen, massa pussar & kjaamisar på dej mitt hjärta* Kraam kraam kraam!!

2011-04-09 » 17:01:42
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Cicci

Kom inte min jääättelååååånga kommentar fram?:'( kjaamis på dej sotnos*

2011-04-10 » 21:23:35
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0