hemmafixarn - sänggavel

Kommentarer
Cicci

Jag vill HA!!:) Har själv stått och tittat på en från borett men är inte riktigt berädd att lägga 6ooo:- på en sänggavel.. men är det inte svårt att göra så vill jag göra en:) tror du det går lika bra att använda sammetstyg?

Ja ja ja!! Det vill jag attans att vi ska göra, morr för att vi inte gjort det tidigare! Men håller sig vädret så här kan man lätt ta sig ner till någon club, restaurang eller liknande eller om fröken bara vill äta god mat och shoppa lite:) Hur pass får ni era scheman?:) puss puss på dej min söta rompenisse^^ hihi*

2011-12-20 » 12:53:43
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0