knitted sweater

Kommentarer
Cicci

Så fin du var i den tröjan, förstår att det kommer bli en kär favvis i garderoben!

Men jag måste ju få börja med att jag att så ledsen för att du inte kunde ha kvar missen, men jag tycker ändå att det var starkt av dig att ta ett sådant beslut <3 Men hoppas ändå han bor i närheten så du kan hälsa på om inget annat. stoor kraam

Det stämmer att Platina är en high tech lighter och en superduper sådan! Den använder jag enbart vid ögonen för att mina skuggor skall hålla hela dagen. Dem du använder tycker jag också om och det lät spännand med den från smashbox.. måste texta:D

Och ja - ÄLSKDE ditt inlägg om dina favvisprodukter!! var jättekul att se^^

Ja det är verkligen mycket att göra och nu ligger vi inne i hårdplugg till mars för nu håller hela klassen på med salongsprojektet som är det största projektet under hela utbildningen..pust* men jag försöker ta vara på alla lediga tillfällen och då, i ärlighetens namn, ligger jag däckad i sängen och tittat på film med ett öga^^ hihi*

..hum.. vet att det har gått ett tag nu men du får hälsa grattis till bror din på den stora dagen^^

Ja är det så för dig med? att veckorna bara schwichar förbi? helt galet.. jag hinner knappt reflektera vilken dag det är i veckan, allt går som på räls.. men skönt på ett sätt för vill bara komma igång och jobba nu! det tror jag inte jag har sgat men.. jag har hyrstol i kristianstad när jag slutar!^^ wii*

Hur är allt annars med dig? går det bra där hemma och på jobbet? längtar tills det blir vår och när allt lugnat ner sig så vi snart kan ses!! Stooor stoor kramis till dej vännen min*

2011-02-14 » 20:02:05
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0