mobilblogg

Kommentarer
Cicci

Heey vännen, i såfall längtar jag till våren när vi ska ses! ska verkligen bli superkul!:D

Jo läkarbesöket gick bra, de såg inget konstigt så det var sköna besked att få^^

När kommer lilla missen då, det måste ju vara snart? och såå gulligt namn han har^^

Har du provat 120 paletten som Linda hallberg brukar använda sig utav? jag och min syster fick vars en i julklapp och jag vill (om du inte redan har den) rekomendera den djupt, tillsammans med en primer är färgerna jättefina och har jättebra pigment - tänke ju såklart på oss make up - nerds, hihi^^

Såg att du just hade finurat ut hur man mobilbloggar? jag skulle också vilja göra det men då får jag nog uppdatera min lilla mobil tror jag^^ Vart det svårt?

Hur är det annars med dig? Vad händer till helgen?^^ Massa Gosiga Kraamisar på dej från mej* <3

2011-01-20 » 21:07:06
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0