homecoming king

Kommentarer
Frida

Hej Tilda!

Du och Samson kommer passa perfekt för varandra :)

Busig kommer han att vara ett tag framöver, men det är bara att visa vad som är rätt och fel så lär han sig snart vad du tycker är tillåtet eller inte.

Ikväll när jag skulle ge Rosa och Magnus mat så var jag lite mer observant än vanligt, då jag i vanliga fall ger blötmaten lite på en höft. De får ungefär 100 g/katt och /gång. Men deras basföda består ju främst av torrfoder då det är bäst för deras tänder, därför får de nog inte så mycket blötmat som rekommenderas :) När jag tänker efter åt kattungarna nästan upp en burk på 400 g/dag. Då fick de tre ggr/dag och delat på 3. Det är klurigt det där med maten, men jag tror du kommer komma underfull med hur mycket han behöver efter ett tag. Jag anser dock att det är bättre att ge lite för mycket till att börja med om man är osäker och i så fall trappa ner om man märker att kissen går för snabbt upp i vikt.. Synd att jag inte kan komma med något bättre svar, men jag hoppas att det hjälper dig något.

Många lyckokramar från mig och Samsosn gamla familj här i Drageryd :)

2011-01-23 » 19:51:59

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0