hitta katten

Kommentarer
Cicci

Nämen, jag måste ju vara blind, har suttit och stirrat ett bra tag nu men jag ser honom inte? vart är han?!:}

Ja, jag hoppas det för det du lagar (mat, som snax och kakor) ser ju helt underbart gott ut.

Oooooo, jag är så avundsjuk memn såklart superglad för din resa, men du ska få hålla en hemlis.. jag är disneynööööörd:'( och du ska få åka till disneyland vilket jag velat sen jag var liten, buhu! memn då vill jag att du ska krama minst tre figurer med bildbevis, mohahah!^^

Ja, jag drunknar också i jobb och sen är man helt matt när man kommer hem, men ar börjat komma in i det nu så igår badade vi svärföräldrarnas hundar och det var så kul att se dem hoppa från bryggan och skälla av glädje!

Angående lilla paketet så ska jag visa det ikväll, det var nämligen mitt gloss från nars och min inpackning/toning från redken som jag rekomenderat tidigare, kanon till dig om du inte vill lägga ut dryga hundralappar om du vill bli mer askig/dov/kallare i håret^^ Är sjuuukt nöjd med glosset, har aldrig sätt något finare! ja, klart du ska köpa ners när du är i usa och in på sephora också, det är en order, hihi^^ och viktoria secret.. oo, nä jag får sluta, snart sitter jag här och gåter. buhu - glad - buhu - glaaad:} låter jag lite skitzo? lugn, är bara så svårt att få med allt som är i mitt huvud, kan du förstår då hur mycket jag pratar?^^

Hur är allt annars med dig och samson? går allt bra? har ni det varmt? några planer för den närmsta helgen? tell me my sweetheart! sockerkakskraamisar*

2011-07-05 » 19:32:56
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Sandra

sv; den är från vero moda :) billig och fin! fanns i någon puderrosa färg och även i brunt.

2011-07-05 » 23:09:02
BLOGG: http://jiggly.se

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0