kvällsblogg!

Kommentarer
EMMS - EN FRISÖRS DAGBOK...

sv: ja ja försöker att skriva lite tips då och då :) dum som ja va klippte jag av mig mitt hår när jag för en gång skull fått långt.



vart beställer man sånt? e nämligen less på min :)

2011-07-22 » 00:04:51
EMMS - EN FRISÖRS DAGBOK...

sv: ja de finns många faktorer som spelar in om man vill att håret ska växa fortare.



- mindre stress

- ha inte toffs alltid, och inte toffs med metalspänne om du fattar, som oftast toffsarna har

- borsta ALDRIG håret när de e blött

- klipp/toppa var 6 vecka

- plattar du använd skydd



några faktorer som spelar in :)

2011-07-22 » 01:41:20
BLOGG: http://capisce.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0