ledig dag

Kommentarer
Cicci

Oooo, lär mig att laga så got som du kvinna!^^ ser nom nom ut! hihi*

Så kul allt låter inför USA-resan, ska bli så kul att se bilder därifrån och tänk på all fin shopping du kommer att ha med dig hem - underbart!

Okey, så det blir med två vänner, lagom ju:) allt bokat och klart nu då?

Ja det är toppen på jobbet, sjukt mycket att göra dock nu innan student, skolavslutningar, semestern, midsommar.. .. .. men så kul så klart!:} var ju även på Sweden Rock nu i helgen så jag var helt död när jag kom hem i söndes, måndag morron tänkte jag -redan måndag!? haha* men jag hade jättekul och jag fick en känsla av att du borde vart med:D nästa år kanske?^^

Allt bra med dig annars? någon resefeber än? ska ni besöka annat när ni är där eller är det bara shopping som gäller?^^ puss & bamsekjaamar på dej sötaste*

2011-06-14 » 22:32:07
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0