röd dag

Kommentarer
Cicci

Heey snäckan, jag fick ditt sms men min mobil var död så jag fick ladda den först och sen fick jag det i morse:D så nu har jag ditt nummer med^^ Ja men då säger vi väl lördag förmiddag då? du får skriva när du är framme så kommer jag ner och möter dig. Vi bor bara 4 minuter från stationen så det är ingen bit att ta sig hem:} sen hoppas jag på fint väder så vi kan äta på glassbåten, ligga i slottsparken, äta en god middag och sen ut och rosa oss - blir en toppenhelg helt enkelt! lääängtar! kjaam kjaam* ps: någon matallergi eller liknande som man ska ta hänsyn till?:)

2011-06-02 » 17:12:01
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0