sommardag

Kommentarer
Cicci

Ohh vad kul!:D såklart du ska jobba lite innan du ska till usa, du ska ju shoppa lös! hihi* hoppas man kan få göra en liten önskning då^^ ingen fara, såklart jag vill genomföra vår lilla träff snart men det kan alltd bli när det passar sig bättre:D jag ska ingenstans så^^ Men hur fick du denna chansen då? vem ska du åka med? tell me! och du vet att jag förväntar mig en massa bilder tills när du kommer hem därifrån^^ hihi*

Älskar även bilderna från din sommardag, du borde bjuda på sådanna här bilder oftare:} stoora gosekjaamar på dej*

2011-06-05 » 13:12:49
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0