update

Kommentarer
Oh So Glam

USA är fantastiskt, är övertygad om att du kommer ha en härlig tid overseas! :-)



Tack för din snälla kommentar, kul att bloggen inspirerar. Jag köper mycket av mina grejer utomlands, just för att det svenska utbudet sällan faller mig i smaken. Det är en blandad kompott av nytt och gammalt, men sällan särskilt dyra grejer. Kan fynda på ÖoB likaväl som på NK! :-)



Är nog ganska amerikaniserad i min stil, mycket har jag köpt just i staterna. Nu när du åker till USA, passa på att spana in West Elm, Pottery Barn, Century 21's interiör del, Macy's, Pier 1 Imports, Anthropologie & Z Gallerie. Är du i New York har de flea markets i Brooklyn (lördagar) och Upper West ("Green Flea Market", söndagar)... där finns en hel del godingar att fynda. Och Target såklart, min absoluta favoritaffär! :-)

2011-06-11 » 11:42:38
BLOGG: http://ohsoglam.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0