hallonmuffins i leopardformar

Kommentarer
Cicci

amen gud så gott det här såg ut! en sån där skulle jag verkligen behöva nu efter allt som hänt idag. Först skrivit på kontrakt för salong xclusive och sen har mannen min brutit benet och fått operaras akut.. oj ja vilken dag det har vart och till råga på allt så får jag sitta här helt ensam och sova ensam - usch! Vad har du för dig ikväll? sitter du och samson tillsammans och kikar på nått bra på tv:n kanske?^^ Massa kraamisar till min pärla*

2011-04-02 » 21:30:59
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0