living & room

Kommentarer
Cicci

Vad fina de blev på bordet^^hihi*

Heeey vännen! Jag lever fast än det knappt märks mellan varven, usch* har tänkt på dej men det är knappt så att man hinner slå ner rumpan om kvällarna när man kommer hem och hinner man slå ner den så somnar man på stället^^

Är allt bra annars med dig? har ju sett att missen har fått se sig omkring här ute i världen och att det var riktigt trevligt^^

Och på bio har du vart och sett den film som jag så gärna vill se. Var den bra, är den något att se på bio eller jag kan vänta tills den kommer på dvd?

Vi pratade sist lite om andra sminkmärken och då kom vi i på MAC och jag säger bara det, MACs läppstift är något utöver de vanliga, de är så krämiga och de lägger sig som et läppbalsam på läpparna så det är jättesköna att bära. Deras skuggor har mycket pigment och är roliga att experimentera med^^

På utbildningen går det bra, ska snart lämna in och redovisa vår salongsprojekt som vi har hållit på med sedan i februari sen blir det fotoshot, träningsläger och sen.. är det dags för examensvecka! Tiden går så attans fort nu, jag hinner knappt dem..

Men eftersom det går så här fort komemr ju våren snart och jag håller med dig, då ska alla tjocka vinterjackor ner i källaren, vårjackorna får komma fram, klänningarna kan börja användas och big no no till alla strumpor i världen:D

Ja nån kille har jag inte sett i bilden så länge jag har känt dig men han kanske dyker upp nångång i sommar, vem vet?^^ hihi* Vårflirtar & sommarromanser ger krydda till livet och så är det mysigt när hösten & vintern kommer igen^^

Hur har du det annars i livet? rullar jobbet på? mår familjen bra? tittade du på melodifestivalen och den stora frågan i så fall - vann rätt låt?Hoppas allt är gott med dig nu lilla loppan och att du och missen har det bra! Vi hörs igen snart.

Massa pussar & kraamisar på dej mitt hjärta*

2011-03-13 » 20:54:53
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0