detaljer

Kommentarer
Cicci

Amen, du är ju för rolig, det är ju skorna jag vill visa på bilden och du gillar väskan din lilla tos:D tack så mycket, den är från friis & co men jag köpte den i stockholm för snart 5 år sedan så den är ju inte dirket ny:}

Gillar ditt kap här i detta inlägget, jättefin lampa och din egen lilla finis från friis^^ hihi*

Har nu genomlidit två av tre examensdagar och jag kan säga att jag är mööör!! somnade med sminket på igår och då är det illa, haha:D så idag ska jag bara ta det lugnt, nästa examensdag är på söndag så då kör jag järnet igen! Vad har du för planer för helgen vännen?:} massa massa gosekraamar på dej min snäcka*

2011-05-20 » 10:18:34
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0