just nu

Kommentarer
SANDRA

sv: tack :D

2011-05-10 » 22:22:47
BLOGG: http://sandrarainea.se
Cicci

Så hääärligt det där ser ut - måste ut jag med:D oh lilla tilda, det är riktigt jobbigt nu, det känns att det är nästa vecka jag tar min examen för nu bitar allt mig i hälarna känns det som, övar och övar och pluggar och pluggar om vart annat, men försöker hinna med lite annat kul också som att kika inom här hos dig som jag tycker så mycket om^^ lovar ett långt utförligt svar när allt detta är över men kunde inte hålla mig så ett litet kom redan här, hihi*^^ Hoppas att du har det bra där hemma med lilla missen och mormor på tråden lite då och då:} Ta hand om dig vännen min! Kjaam kjaam på dej i massor!

2011-05-12 » 22:11:07
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0