njuter lite av solen i trädgården. S latar...

Kommentarer
Cicci

Vecka 26 ser bra ut, är ju helgen efter midsommar så visst behöver vi festa lite till då;) hihi* Men känns som att det är läge för ett nummerbyte nu så det blir lättare att få tag i varandra? jag skriver mitt i emailfältet så att inte hela sverige ringer mig efteråt:D Jag slutar runt 6 på kvällarna mån - fre så frågan är vilken dag du vill komma ner? fre eller lördag?:) stoooor bamse kjaaaam på dej vännen*

2011-06-01 » 15:37:50
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0