leather + fake faux

Kommentarer
Marcus Å

Så grymt snygg!

2011-10-20 » 09:43:43
BLOGG: http://slipsens.se
Cicci

Ja det får du/vi allt göra! Kommer bli så gött nu när jag flyttar till kristianstad för då har vi nära till allt, tio minuter till centrum och nattlivet - vi kan inte få det bättre, så vads säger hon om lite nattliv här och kanske lite nattliv hemma hos dig?:)

hihi* ja hon är verkligen ensvis, vill inte gå ut för då fryser hon så vi får nog köpa ett litet täcke tille henne:)

Helgen som vart hade jag & älsklis lite myskväll med film i fredags då man ofta är helt slut efter en hel jobbvecka och sen på lördagen köpte vi korg till lilla loppan och sen var han på fest och jag var hemma med nikki och tittade på film och söndagen sen körde vi riktigt hemmamys med massa filmer, pizza och sen kom hand familj på besök för att träffa hos och nikki^^

men idag bär det av hem till minn familj, dem har ju inte fått träffa henne än så vi ska dit och hälsa på, ska även hem till farmor och farfar poå lördag för farmor fyller 70 år om bara några dagar^^



Snart helg igen som sagt - vad ska min böna göra då?:) Puss och kjaam nu måste jag torka lite tiss igen, haha*

2011-10-20 » 12:04:11
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0