lekfarbror

Kommentarer
Cicci

Hihi* har tittat på alla samsons roliga filmer nu:) så söt han är! och vet du, väntar också tillökning nu^^ vi har nämligen köpt oss en liten mopstjej nu^^ ch så blird det flytt igen.. galet men vi har fått en ännu bättre lägenhet nu i kristianstad, en stor tvåa med balkong i söderläge - blir ju inte bättre! så det blir till att packa ner allting ingen och så går flytten i december.

Okej, då håller vi det hemligt ett tag till, men jag är som sagt nyfiken på vad det kan vara^^

I helgen har jag ju annars bara vart hemma i lilla utvälinge, har hjäplt mammi att börja julstäda(!?) ja det är sant:P sen har vi haft mys för jag har vart förkyld som bara den, men nu mår jag mycket bättre:) hur blev din helg? hur jobbar du närmaste tiden? puss och kraamisar på min fina östersjöpärla!

2011-10-10 » 15:38:40
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Oh vad snyggt det var :)

2011-10-12 » 15:29:07
BLOGG: http://linneagranstrom.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0