nyp mig!

Kommentarer
cicci

jag skulle inte kalla mig själv för flygrädd, men absolut dyker den tanken upp när jag väl flyger. dock så dyker liknande tankar upp när jag åker tåg och båt också. det är liksom inte meningen att människan ska flyga, det är inte meningen att vi ska färdas så snabbt över land och det är inte meningen att vi ska kunna spela bowling på havet. :P fast jag vet att risken är liten att det händer något, så kan man inte undvika tanken. dock så blir jag inte rädd, mest åksjuk dock. :P

2011-10-14 » 00:36:24
BLOGG: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0