torsdag 13 oktober

Kommentarer
cicci

svar: visst har jag haft vänner. det är inte så att jag varit en ensamvarg hela mitt liv. men de vännerna har jag haft utanför skolan för det mesta. också bara i perioder.

haha aw, det bästa med djur är att det villkorslös kärlek. man är omtyckt oavsett vad. den enda riktiga bästa vän jag haft i livet är dixie, om du minns henne. hon märkte alltid när jag var ledsen och kom och försökte trösta mig. hon ville alltid va hos mig och det liksom spelade ingen roll. jag kunde känna mig hur ful och korkad som helst men dixie älskade mig ändå. hon var liksom alltid där för mig. jag tog det hårt när hon gick bort, och även om jag älskar isa jättemycket så är hon inte alls på samma sätt, vilket kanske inte är så konstigt, hon är ju inte dixie.

jag förstår att det finns fler som känner likadant och det är väl lite av den anledningen jag skrev den här texten. man pratar sällan om ensamhet, men så fort det händer någonting så ska det skrytas. man får helt enkelt inte visa att man är eller känner sig ensam.



detta kanske låter knäppt, men jag hade gärna träffat dig igen. jag har nog inte sett dig i verkligheten sen jag var 12 eller något. om du vill, förstås. :)

2011-10-13 » 18:51:27
BLOGG: http://ciccidahlgren.blogg.se/
Cicci

Hihi* tack hälsar hon!^^ meh, tusan också att jag inte har en bror eller att min pojkvän haft en bror, då hade jag satt dem på ett tåg på direkten:P vill ju inte att min donna ska sitta enam på det där sättet..

Men skönt med en lugn kväll, det ska jag också ha, är heelt slu efter att ha gått upp sju imorse, passat på henne hela dagen och sen skött om allt annat - men såå roligt^^ Hur ser din lediga helg ut då?:) Puss på min snutta*

2011-10-13 » 19:02:56
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
cicci

sv: och tack för att du öppnade ditt hjärta ! det känns bra att läsa om på något sätt. att veta att det finns andra, som man själv faktiskt inte tror känner samma sak. :)



jag är ju i kalmar lite då och då, och vi kanske skulle passa på att ses nästa gång. en fika eller något. det vore superkul ! :)

2011-10-13 » 19:37:40
BLOGG: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0