central park

Kommentarer
Anonym

gud va härligt de ser ut, nu längtar jag något grymt, jag åker på Fredag till USA =)

2011-09-13 » 22:03:34
BLOGG: http://sandragranath.blogg.se/
Cicci

Så fina bilder du lägger upp!^^

Men jo, klart du kan titulera dig som bak-expert:} det ser jag ju och kan nästan känna smaken ifrån bilderna, hihi*

Ja visst var de skorna skitfina? ska beställa något par av dem men dem jag vill ha mest finns i alla storlekar utan min:( hum.. så nu vet jag inte vilka jag ska välja..

Ja såklart ska vi boka in en träff, vill ju så gärna se och träffa dig lilla loppan! ligger just nu och pendlar lite mellan mina jobb. Har ju just börjat en karriär som affärskonsult, sen ska jag även testjobba i garderoben på en klubb i kristianstad nu på lördag, sen ska jag även in på en till intervju för rädda barnen på måndag så jag måste få koll på allt dettsa först innan jag kan boka, men det lär jag väl veta om en vecka eller så och ska vi sätta oss ner då med våra kalendrar och boka något?:} och som det är nu är ekonomin lite rickig men vi får helt enkelt hjälpas åt så gott det går så blir det säkert hur bra som helst!

Annars då vännen, hur är det att vara tillbaka? mycket jobb nu kan jag tro?:}

Stooor kraam nu inför helgen & så hoppas jag du får en riktigt skön fredag! Puss & Kjaamis på min lilla tösabit*



2011-09-16 » 15:45:05
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0