RENT

Kommentarer
cicci

svar: okej, vad lustigt. för dom fungerar verkligen på mig. när jag tar bort plåstren så är det verkligen massa pormaskar på dom. jätteäckligt ! men jag har problem med pormaskar. har många och får dom jättelätt så måste använda plåstren en gång i veckan. du kanske inte alls har lika mycket och då kanske dom fungerar sämre eller något ? :P

2011-09-08 » 21:11:31
BLOGG: http://ciccidahlgren.blogg.se/
Cicci

Buhu, jag är så avis! älskar den här filmen, har sett den live på svenska (då min sambos syster medverkade i den) men det måste vart något utöver det vanliga att se den i new york^^ Din semester måste ha vart toppen, så mycket roligt!

2011-09-09 » 10:44:11
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0