samson

Kommentarer
cicci

sicken sötnos ! :)

2011-09-27 » 23:47:38
BLOGG: http://ciccidahlgren.blogg.se/
Cicci

Naaw.. älskar den nedersta bilden! <3

Såg att du skulle skriva cv lite längre ner, ska du byta jobb?:}

Haaw.. du är så go, men jag får väl släppa bomben och berätta om mina allergier, tål ju inte nötter, mandlar och så.. får man smaka något gott iallafall då..? Allt det du gör ser ju så attans gott ut!

Ja det är kul att prova på en massa, men svårt vill jag säga. Provade ju i garderoben på ett ställe, roligt men jag var tvungen att säga nej för det hade inte lönat sig i längden ekonomisk, bensinpengarna hade slukat allt så jag söker nytt igen. Jobbar ju lite med det här projektet som jag nämt men de är provisionsbaserat vilket är sådär.. men man får aldrig ge upp^^

Mysigt också med kvalitetstid med sina nära och kära, så viktigt - mer än vad man tror! Vad händer i veckan då hos dig min vän?:} Pussar & Kraamisar*

2011-09-28 » 11:41:38
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Anonym

Så jäkla go han är! Särskilt den nedersta bilden :)

Ser likadant ut hemma då jag drar fram min weekendbag. Rätt som det är har en av katterna gosat ner sig där. Allra helst då jag packat färdigt..:/

Hoppas allt är bra med dig också Tilda. Trevlig helg!!

Kreamar från frida

2011-09-30 » 09:41:39

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0