mobilblogg

Kommentarer
Cicci

Pepp Pepp Pepp!! Verkligen kick-start-känsla här inne, det gillar jag!:)

Haha, vad du är söt min gullunge <3 Nä man kan ju inte sitta vid dator jämt^^

Allt är annars bra med oss, jag sitter och är lite mallig över mitt första tappade kilo (wihoo) och snart tänker jag klä mig för en tur till stan, måste köpa inläggssula till mina skor från ash och hoppas att dem sitter bättre då.. Hur gick det på gymmet då?:) och vad har du för planer resten av dagen?:) kraaam på dej min smula*

2012-01-09 » 11:53:20
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0