dagens

Kommentarer
Cicci

Så fin du är min böna, älskar verkligen pälsen till jackan och skulle döda för dem båda! älskar verkligen styligen från topp till tå!^^

Jag går just nu på en praktiktid på ett spa här i stan, tanken är att jag eventuellt skall bli deras spavärdinna/markndsförare. Jag trivs jättebra där så jag hoppas verkligen att tjänsten blir av. Allt fungerar perfekt, jag trivs, kan gå hem till nikki på min lunch, mina arbetskollegor är underbara så håll tummisarna för mig!:) Hur går det annars för dig snäckan?Ska vi göra ett ny7tt försök att boka en helg snart?:) puss & kjaamis på min finis*

2012-03-22 » 21:31:07
BLOGG: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Innan Du kommenterar;

- SKIPPA REKLAM! ÄR TROLIGTVIS INTE INTRESSERAD ÄNDÅ.
- GLÖM INTE ATT FYLLA I DINA UPPGIFTER.
- OLÄMPLIGA KOMMENTARER TARS BORT!


DITT NAMN:
Kom Ihåg Mig!
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0